Karolínka


... oslavila už šesté narozeniny. V září půjde do školy. Na jednu stranu je to velká holka, na druhou je (a bude) pořád tou nejmladší.... V kurzu je Hello kitty. Takže s koupí aktovky trošku otálíme a čekáme, jestli nevezme za vděk třeba kytičkama... Ale na dortu a přilbě nám kočička nevadí.




 Takhle to vypadalo v naší posteli poslední asi dva týdny. Naštěstí poslední zkouška je za mnou a tím i celý první ročník. Přiznávám, měla jsem velkou chuť to celé vzdát. Bylo to těžší než jsem čekala. Skloubit děti, rodinu, všechnu práci kolem neziskovky, atd.
P.S.Vědět, že si vytáhnu otázku domácího vzdělávání, tak se asi ani nenamáham se učit :-) .

A jedna fotka z poslední víkendovky v Horním Bradle. Počasí zase vyšlo parádně.....



Od včerejška si užíváme sluníčka, děti bazénu, večerního grilování. Začínáme zase bydlet venku.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446