Škola...

Já: Tady paní učitelka píše, že neděláš domácí úkoly.
A: To není pravda!!!!
Já: Takže paní učitelka lže?
A: Jo, lže, opravdu, příísaháááám!!!!
Já: Dones dnešní úkol...
A: Žádný nemám, dostal ho jenom Lukáš, já fakt ne!!!

Po prohledání aktovky jsem našla tři :-( .


Lže, lže a lže....
    Zajímalo by mě, jak moc je to normální a jak moc to souvisí s LMR. 
Lže i ve věcech naprosto a úplně zbytečných. Nevím proč. Nechápu to. Nevím, jestli ji mám za to trestat, nebo to nechat být. Často vypadá, že sama věří tomu, co říká. 

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446