Máme toho moc.

Tolik, že nevíme, co dřív.

  • Víkendové akce s pěstouny se staly téměř pravidelnými - přesto je každá akce jiná. Někdy jednodenní, jindy se protáhne na tři dny.  Program pokaždý jiný. Ale pokaždý je to fajn. 
  • Do ukončení semestru mi chybí poslední zkouška. Včerejší dopadly překvapivě dobře (1,2).  Teď už jenom tu psychologii. Už aby to bylo za mnou.
  • Venku leje, prší, vytáhli jsme nejdřív pláštěnky a holiny, pak i zimní bundy. Na rukavice snad nedojde.
  •  Řešíme tábory, školy, kroužky, ztracené čipovky na obědy, zapomenuté sešity, lhaní, atd. Už je toho moc, těším se na prázdniny.
  • Za 2 týdny odjíždějí VŠECHNY děti na víkendovku bez rodičů. Že bysme byli doma sami dva???? Tolik štěstí najednou jsme neměli už několik let :-) . 
  •  Reklamujeme telefony jeden za druhým - asi moc telefonujeme :-) .
  • Opravujeme brzy u jednoho auta za druhým - asi moc brzdíme. Já moc brzdím :-) . Na to, že nesnáším zvuk kovu na kov, ho slyším podezřele často !  

Rozhovor před pár dny:
Jela jsem s Jonášem nakoupit....
: Musíme do Billy, protože potřebuju něco, co jinde nemají. Sice to tam mají drahý a nechodím tam ráda, ale nedá se nic dělat.
Jonáš při odchodu z Billy: Napiš jim to tady! Je tady schránka s nápisem "Vaše problémy nás zajímají". Jak budou vědět, že se ti to zdá drahý, když jim to neřekneš. Když to budeš říkat jenom mě v autě, tak ti nepomůžu....i když bych moc rád!

Doma hodinové vysvětlování, že nepomůže ani napsat papírek "Zlevněte, prosím" :-) Protože .... co kdyby náhodou.......

Fotky jsou z víkendovek:









4 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Krásné fotky. A napsat jim to není špatný nápad: zlevněte:-)

Anonymní řekl(a)...

Pište častěji !! Fandím Vám. Majka

LenkaR řekl(a)...

Budu se snažit psát častěji :-) .

Amélie, možná by to za pokus stálo - už jen pro ten pocit, že dítěti ukážeme, že mlčet se nemá (většinou). Tak třeba na to dojde....

Unknown řekl(a)...

Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446