Akvárium



Akvaristou jsem se stala úplnou náhodou. Jirka měl kdysi dávno akvárium(možná měli rodiče....). Jednou koupil celý akva set na 54 l, že se do toho pustí :-)  Nepustil se ani po několika měsících, tak jsem se pustila já. Jako naprostý laik jsemnastudovala pár informací z netu (my ho nemít....), koupila pár rostlin v místním zverimexu, napustila vodou a čekala co se stane. Stalo. Za 3 týdny byla v celém akváriu hnědá řasa (v tu dobu jsem nevěděla co to je). Chvíli jsem panikařila, pak koupila asi 10 rybiček (parmy čtyřpruhé, zelené, albíny) a 2 ancistrusy. Do týdne byla řasa pryč. Bylo krásné sledovat, jak ancík jede list po listě a řasa mizí. Při každém větším výletě jsme nezapomněli koupit rybičkám další spolubydlící. Na tak malé akvarko jich tam bydlelo až až. Neonky, tetry citronové, parmičky. S jednou várkou neonek černých jsme si přivezli i krupičku. O několik rybiček jsme přišli, po léčbě EXITem je všechno v pořádku. Teď vypadá akvarium takhle:
                                    
Chuť kupovat další rybky nás docela přešla. Do včerejška. Máme nově čtyři Dania pruhovaná. Krásný, živý rybky. Vyfotit je prostě nejde, jsou fakt rychlý.
 A žabku :-) . Drápatečka malá.Je krásná....Fotky nic moc.


Máme štěstí na prodavače v místní prodejně. Poradí nám kdykoliv potřebujeme. Pro amatéry-jako jsme my je-to to dar.
 Momentálně jsem vyhlásila boj černé řase. Ruducha není až tak ošklivá :-) , ale nějak se množí. Nebude to jednoduché, ale třeba jednou bude zase akvárium čisté. Vzduchovat jsme přestali, část vody měním 1xtýdně. Ráda bych časem ještě jedno větší......
Jedna Tetra citronová:
 

Žádné komentáře: