Je nás doma víc....

Každým dnem jsme čekali porod štěňátek. Tušili jsme, že to bude v noci... Aktuální fotka ze včera:
Říkala jsem si, že noc z pátka na sobotu by byla fajn. Většina dětí není doma, ráno nemusíme vstávat. Moje přání bylo vyslyšeno Smile-tpvgames.gif . Od večera mi bylo jasné, že "to" přijde.... když ve 2 hodiny ráno praskla plodová voda, volala jsem kamarádku, se kterou jsem byla domluvená, že přijede. Tak odtékala voda, přišly stahy.... a nic. V 8 hodin jsme volali veterináře, po jeho kontrole byl jasný císařský řez. Nebudu to protahovat, přišly na svět tři psí holčičky a jeden kluk (váha 100-150g). Doktor řezal a šil, my jsme čistili a oživovali psíky, fénovali je, aby neprochladli.  Neskutečný zážitek. Teď už se chodíme dívat, jak Kessinka dospává probdělou noc(já zatím ne), a jak jsou štěňátka nádherná Smile-tpvgames.gif . A už teď vím, jak strašný bude problém je někomu dát.
Tady jsou 3 hodiny stará štěňátka:





2 komentáře:

Iva řekl(a)...

No to je nádhera, zvládli jste to na výbornou ! A Leni to je York s Yorkem, nebo jsou nějak křížená ?

LenkaR řekl(a)...

Ivo, naše Kesinka je 75% York, 25% čivava. Sousedův pejsek je York, ale taky určitě ne čistý. Takže štěňátka jsou taková směska něčeho, co bude malé :-) . Bylo nám jasné, že je jednou neuhlídáme....