Poslední

lednový příspěvek.

Venku vypadá počasí skoro jarně, dokonce i tady u nás. Teploty kolem sedmi stupňů, ráno krásně suché přední sklo u auta (fakt mě to vždycky potěší), dneska dokonce svítilo sluníčko a já jsem přemýšlela, kdy jsem ho viděla naposledy. Ale taky voda, voda, voda..... a bláto. Dokud neroztají poslední zbytky sněhu, nebude to lepší.
                                                           Tohle je focené v pondělí:


A tohle dneska : 


Pondělní návštěva Haničky a Anetky na psychiatrii dopadla tak nějak (skoro) podle očekávání. Překvapilo mě, že si Anetka stěžovala na paní učitelku. Doma neřekla nikdy nic, netuším, kde je problém. Je pravda, že její úzkosti jsou horší a horší. Možná se až moc soustředíme na kontakt s bio-rodiči a nevidíme problémy jinde.
 Když jsem viděla, kolik léků mi lékárník dává do sáčku (je to pro obě holky na 3 měsíce), přemýšlela jsem, kolik peněz mám v peněžence. Doplatek mě překvapil. Celých 13.- .


Karolínka je ve školce STRAŠNĚ HODNÁ, doma STRAŠNĚ ZLOBÍ. Jde z extrému do extrému. Ale na dnešek spala celou noc ve svém pokoji, ráno si sama navlíkla oblečení, problémy byly jen minimální. A pak že nic nezabere (prý úplatky - je mi jedno jak tomu kdo říká, hlavně, že je klid).

Vysvědčení dětí nás nepřekvapilo. Však my víme, že někomu to jde samo, někdo na to kašle (ale aspoň si to přizná....). Malou odměnu si ale zaslouží všichni.

 Štěňátka vidí, plazí se a zkouší se stavět na nožky. Aktuálně váží 300-400g.


                                Máme před sebou 10 volných dnů. Tak ať je ve zdraví přežijeme .

Žádné komentáře: