Ve chvíli

kdy se Jonáš rozhodne mě ignorovat (tzn. ve chvíli, kdy mu říkám něco PRO NĚJ nepodstatného) zahlásí : "Ztrácím signál.........". Vytáčí mě to neskutečně.......

 Dneska ráno ho ztrácel několikrát. Při raním frmolu je to úžasný. Prý se ale nemám divit - v takovém mrazu holt zamrzají i přijímače. Nevím, kam na ty hlášky chodí. Tak jenom doufám, že ve škole bude na příjmu celou dobu vyučování.

Mmch. po včerejší výměně názorů - z mé strany dost hlasité, on je v naprostém klidu - mi povídá: "Mamko, máme nějakou krizi, viď ?" Grrrrrrr, jo, máme..........

Včerejší rozhovor probíhal nějak tak:

             - Co jsi měl k obědu?
                                      - Jídlo........
             - Já vím, ale jaký?
                                      -Dobrý........
             - Jo, ale knedlíky, brambory, nebo co?????
                                      - Nevím.......
             - Tak hlavně, že ti chutnalo.
                                      - To jo, a chceš teda vědět co jsem měl k obědu?
             - Jasně.
                                      - Jídlo....... ( otrávený výraz vyměnil za pobavený....)

Někdy fakt pochybuju .......................i když vlastně ne, za ztrátu signálu může mráz Smile-tpvgames.gif .



Žádné komentáře: