17.srpna

Tak a jsou doma. Táborníci mrňaví :-) . Přijeli spokojení, špinaví a plní zážitků, které budou vyprávět několik dalších týdnů). Pozornost jsme budili tedy už u příjezdu autobusu. Já jsem na Lukášův řev byla připravená, ostatní ne. Ještě jsem stihla vyděšeným vedoucím vysvětlit, že on to tak má. Po příjezdu hlasité mamiiiiii, přilepí se na mě a UÁÁÁÁÁÁÁÁ. Ty emoce (stesk, strach, těžko říct co všechno) někdy musí ven. Jen by si to mohl nechat na doma :-) . Ale zmrzlina to zachránila.
Někteří rodiče se na mě koukali dost podezíravě. Až po chvíli jsem pochopila, že každý rodič bere JEDEN kufr, já čtyři + spacáky + několik igelitek (s těmi jsme neodjížděli, ale děti se dušovaly, že jsou jejich). Ani jsem nikomu nevysvětlovala, že to všechno je fakt naše.

Po vysypání kufrů je mi jasný, že dno prádelního koše jsem nadlouho viděla naposledy.

Tématem táborových her byla trilogie Slunce, seno....ty hry bych chtěla vidět :-).

 Při večerním grilování jsme měli návštevu, nějak se nám tady množí ....návštěvnice :-)




Žádné komentáře: