2.srpna

Dneska zvonil budík brzy. V 5 hodin jsem vezla Zuzku na autobus, odjížděla do Prahy. Úplně jsem se probudila o 15 minut později, když na mě vypadly dveře na terasu! Ještě, že na mě a ne na děti. Prý praskly šrouby.....Chvíli jsem rozmýšlela, jestli už nezačít den takhle brzy. Ale lenost zvítězila :-) Hezky zpátky do peřin.
  Nemožnost dát psy na zahradu mě donutila vyrazit do lesa hned dopoledne. Vzala jsem i košík na houby a našla jsem..... houby :-) . Fakt buď nerostou nebo je nevidím. Ale další dva houbaři měli taky prázdné košíky(a taky šilhali do toho mýho), takže spíš nerostou.

Děti si dopoledne berou učení samy od sebe. Až budou v září vyprávět prázdninové zážitky, doufám, že jako první vzpomenou tábor a ne matiku :-) .

Dobrý je, že jsou schopný pracovat samostatně, takže já můžu odjet třeba pro další várku mléka.

Po obědě jsme sbalili plavky, ručníky a vyrazili na koupaliště. Letos poprvé a snad ne naposledy. Děti se vyřádily, moc se jim tam líbilo.







Žádné komentáře: