8.srpna

Dneska mám nové nehty já :-) . Jen to není domácí výroba a není to tak rychlé. Mám je už několik let, zvykla jsem si a i když si občas řeknu, že na několik měsíců nechám ty vlastní (jestli je pod tím gelem někde vůbec ještě mám) odpočinout, zatím to odkládám. Třeba jednou.....


Další várku dopisů jsme poslali dětem na tábor. Dneska jsou tam už pátý den. Chybí mi doma víc než jsem čekala. A hlavně mi začaly chybět hned (ne až za týden :-) ). Těším se na neděli až je uvidím. Sice jen na návštěvě, ale aspoň tak. Vůbec návštěvy na dětských táborech jsou nejspíš nějaká novinka. My jsem odjížděli na 3 týdny a nepamatuju si, že by některé z dětí mělo návštěvu. Dneska je to skoro povinnost. Ono taky nejet tam, když tam všichni ostatní budou mít rodiče, že jo. Jsem zvědavá, jak to děti ustojí. 5-denní škola v přírodě rozhodila hlavně Lukáše celkem slušně.

Žádné komentáře: