5.září

 Váhám, jestli dvojčatům opravit domácí úkol (= celý přepsat), protože to, co dokázaly napsat nějak nemůžu strávit (a to jsem si myslela, že mě už nic nepřekvapí).  Nebo to risknout a vystavit infarktu ještě učitelku. A byla bych ráda, kdyby zrovna tahle nám dlouho vydržela :-) .

Docela by mě zajímalo jestli mají děti psát úkoly samy nebo jim je mám diktovat (při počtu dětí, které ve škole máme, mě to napadlo asi brzy.........). Nikdy dřív jsem tohle neřešila! Ale dnešek mě dorazil.
Mám to vyfocené, jestli seberu odvahu, fotku možná vložím.

"Trojka" chodí do družiny. Přihlášky tam máme, tak je tam posílám. Zatím nikdo neřekl, že je nepřijímají :-) .

Anetka i Lukáš jsou odpoledne strašně unavení... tak snad je to jen teď na začátku a přejde je to.
V plánu jsme měly dva kroužky, ale nevím, nevím..... do pátku máme na rozmyšlení.Takže času dost :-) .
Škola a družina jim dávají slušně zabrat. Na další organizovanou zábavu by se mi taky mohly vykašlat.
     Zlaté loňské učení doma.

Jonáš není unavený NIKDY !!! Perpetuum mobile v akci..... nechápu to. Na jeho domácí úkoly si pořídím lupu. Malá písmenka zdůvodní tak, že je to rychlejší....no, asi jo. Jenom přečíst se to moc nedá.
Navíc psaní vylepšuje stylem pero-tužka , jedno slovo tak, druhé jinak. Prý to sešitu sluší.....
Taky by si asi první stránka sešitu zasloužila zdokumentování.
Sešity podepisuje : JONÁŠ RYS ZVÍŘE .
Mě jednou stejně raní mrtvice......

Káje se ve školce líbí... víc než jsme čekali! Zatím..... jen to spaní "po o" se jí nelíbí. Ví, že protestovat je ztrátou času a energie. Tohle pochopila brzy.

Na Haničku zatím samá chvála!!!! Nikoho nepokousala a nikomu nesnědla oběd. Šikovná holka :-) .


 

Žádné komentáře: