6.září

První půlku dne jsem příjemně strávila v Pardubicích :-) .

Druhá polovina dne taky nebyla špatná.
Školkové holčičky celé odpoledne běhají venku.
U kluků a Anetky ASI vzdávám kroužky. Škola, družina, školní klub ..... a je večer.
Do Pohody můžou jít kdykoliv, dělat tam co chtějí a být tam libovolně dlouho. Značka ideál.
Nevím z čí iniciativy tam dneska udělaly i část domácích úkolů :-) .

Paní učitelka mi prý vzkazuje, že mám dětem opravit včerejší domácí úkoly. Já to tušila ... .

Lukáš dostal jedničku z básničky, kterou neuměl.
Přihlásil se proto, aby věděl, co se stane, když jí nebude umět a učitelka ho vyvolá.
Bez komentáře.



V. a Z. se denně dohadují, kdo bude vozit sousedovic miminko. Zatím se střídají.
Sousedka nás miluje.
Čekám, kdy mě začnou přesvědčovat, že něco tak malého a ubrečeného by se nám doma taky hodilo.
Čekám, kdy je budu muset přesvědčovat, že fakt nehodilo !!


Žádné komentáře: