Lepší

počasí - a hned je líp i tak nějak celkově. No, všude mokro jak taje sníh, kaluže, bláto....ale nemrzne!

Anetka včera nepochopila domácí úkol , ale aspoň jí napadlo mi ho neukázat :-) (nebo prostě možná jenom zapomněla)..... Napsat slova obsahující slabiku "TE" ... na začátku slova, uprostřed,na konci-bylo to jedno.... Prostě NE! Ale jo...napsala TETA  (z dalších slov PAMPELIŠKA, SEDMIKRÁSKA, atd.)  Asi se už taky těší na jaro... Věnovaly jsme tomu dnešních 20 minut čistého času.
- na druhý řádek měla napsat slova obsahující slabiku MŮ ... to jsme radši už ani nezkoušely.

Problémy jsem dneškem začala řešit trošku aktivněji  ..... Uvidíme k čemu to povede (a ono to k něčemu vést prostě musí !!!!! ) .

Je pro mě důležité mít někoho, kdo mě podpoří...kdo mě pochopí, poradí. Kdo si možná myslí, že dělám věci blbě, ale nesoudí mě. Ať už je to "z očí do očí" nebo "po drátě" . 

Žádné komentáře: