Podzimní

počasí mě letos začalo vadit o něco dřív než předchozí roky. Nemám radost z padajícího listí, ranního škrábání předního skla auta, nabalováním dětí (zmrzlých víc než já), z bláta po celé chodbě..... a mohla bych asi ještě dlouho pokračovat. A to bylo celý týden poměrně slušné počasí, žádný vytrvalý déšť ani podobné příšernosti.
 Nebo možná moje nálada nesouvisí s ročním obdobím.....

V týdnu škola (moje i dětí), kroužky, domácí úkoly (jenom dětí). Mám pocit, že víc nestíháme.
Pondělí- s paní psycholžkou jsme probraly problémy dětí a daly dohromady termíny k jejich řešení
Úterý - schůzka s rodiči dětí (pro Ivu - s bio :-)))   ... )
Čtvrtek - Veronika očkování (fakt se na něj těšila, nemusela na poslední 2 hodiny do školy)
Pátek - celý den jsme byla ve škole, začínám mít pocit, že si zvykám! 
Sobota - strávená v lese - tolik hub jsme už dlouho nenašli.

Za celý týden jsem nevytáhla ani foťák.... třeba bych ten podzim viděla jinak.

Žádné komentáře: