Zima

chodí každým rokem dřív a dřív..... zvlášť od doby,  co bydlím ve vyšší nadmořské výšce :-) .
Děti mají radost, aspoň někdo. Doufám, že sníh, který napadne na konci října, nemá šanci vydržet. I když teplota se zdatně drží pár stupínků pod nulou. V sobotu jsem byla ráda, že jsme se ze Setkání pěstounů doklouzali domů, po cestě jsme potkávaly až moc aut zapadlých kolem silnice....

Přemýšlím, jestli se u nás děje něco, co by stálo za napsání. V naší rodině se pořád něco děje, jen to už asi tak moc nevnímáme a přijde nám to normální.

Hanička po páteční návštěvě psychiatry bere patero druhů léků. Bránila jsem se dlouho, ale ona je tak nějak "lepší". Teda lepší je už 2 týdny, tak bych to nerada něčím pokazila. Upřímně, mně se i ulevilo po změření jejího IQ (proklatě nízko, ale aspoň víme......).
Bohužel posledních pár dnů (týdnů?) reaguje pohotověji něž dvojčata. Škola jim dává zabrat. Je mi jich líto a nevím jak jim pomoct. Budeme to muset nějak řešit. Asi brzy. Anetka viditelně trpí víc -nebo to aspoň dává víc najevo. Ale ani Luky není v pohodě. Dneska jsme se to snažily nějak rozebrat, ale oni jsou fakt totálně MIMO. Vadí jim věci, které ale škola nevyřeší. A obávám se, že to není ani v mých silách. Kudy z toho ven........

Ve středu návštěva zubaře všech dětí najednou, zabraly jsme celou čekárnu. Ale kazů malinko(jeden), tak jsme tam dlouho nezdržovaly.

V pátek jsme dělaly draky, dneska sněhuláky a jiné příšery ze sněhu . Bohužel nevyfoceno, ale jestli neroztajou, bude napraveno :-) . Jakože doufám, že roztajou . Já ten sníh prostě nemám ráda.

Dopisuju další seminárku, bohužel očíslovat stránky ve Wordu 2010 (tak, jak mají být) je pro mě nadlidský úkol. Já je tam snad dopíšu propiskou.....

Posun času jsme zvládli bez mrknutí oka. Ráno jsme mohli dýl ležet a večer šly děti spát kolem osmý... Ještě přeřídit hodiny, zatím odečítáme.


Žádné komentáře: