12.července

Od noci Kája brečí, bolí jí v krku. Tak divně chraptí, spí s náma v ložnici. Neplaším zbytečně, ale tahle noc byla dlouhá. Ráno jsme si udělali výlet k doktorovi a Karolínka má angínu. Takže zase budeme pár dní doma. Naštěstí to je virové, takže bez antibiotik. Přes den vypadá zdravě, ležet u pohádek se jí často nepoštěstí. Ale s večerem je jí hůř...takže máme v ložnici spolunocležníka.


Auto si zopakovalo návštavu servisu -po minulé opravě za velký peníz- tekl olej... tak snad už bude auto chvíli dělat to, co po něm chceme (=jezdit bez blikajících kontrolek).

Kluci mají ode dneška letní sestřih. Jonáš dost prostestoval :-), nechtěl vlasy stříhat . A já si teď na něj nemůžu zvyknout a říkám si, že jsem ho měla poslechnout.....


Odpoledne jsme nakupovali s Verčou zbytek věcí na tábor. Nikdy holky na takové akci nebyly a je to znát. Myslí si, že si vystačí se sandálemi a lakem na nehty :-) . Ale kufry by potřebovali aspoň tři !! Zuzka se těší, protože jede s kamarádkou ze třídy. Verča se začala těšit hned po tom, co jsem jí koupila RŮŽOVÝ kufr. Někomu stačí málo. Jsem fakt zvědavá na jejich zážitky. Ideální tábor v jejich podání: uprostřed nákupního centra s tučnou kreditkou .... se budou holky asi divit.Já bych jela hned. Nechat doma mobil, notebook a ostatní věci bez kterých bych se obešla. Přes den si hrát po lese a večer zazpívat u táboráku. Ráda na tábory vzpomínám. I když teď bych si je užila asi víc. Co mi brání.........

Zuzka mi dneska s lesa donesla borůvku - i s větvičkou:

Žádné komentáře: