17.července

Od ráno pršelo. Sice jsme spali skoro do devíti (ještěže ta pošťačka byla tak neodbytná a zvonila snad třikrát), ale co potom.... Děti se nudily hned od rána, vymýšleli blbosti a nevěděly co s načatým dnem. Tak začaly pařit , taková Míša Růžičková je momentálně v kurzu :-) .
Já jsem si zatím uklidila ložnici, našla dokonce dlouho postrádanou část vysavače. Po svačině jsme se snažili uklidit i některé z dětských pokojů - marná snaha. Děti nevyhodí ani papírek !! Hlavně Jonáš, to je sběratel! Co kdyby se něco náhodou hodilo.... navečer pak očista mozku v lese, ještě že pes neumí mluvit.Ale měli mě varovat mraky hned jak jsem vyšla, za chvíli začaly padat první kapky (to se ještě dalo), pak jich bylo víc a domů jsme došly za vydatného deště. Dětem déšť nevadí, největší sranda je soutěžit kdo bude mít nejvíc bahna na kapuci :-)








A v závěru dne se mi nezapnul foťák. Zlobil už dlouho.... Snad se podaří ho opravit.



Žádné komentáře: