Snídaně


Tohle snídají naše děti. Je to spíš k pláči. Vypěstovali jsme v nich zlozvyk snídat sladké cereálie. K dobru se dá přičíst snad jenom to, že je mícháme aspoň zčásti nesladkými kukuřičnými lupínky. Ne moc, to už by nejedly. Je to tak strašně pohodlné, nesypat, zalít mlíkem a jíst. Navíc to je jediná snídaně, kterou si zvládnou udělat samy. Když odcházíme někam hned po snídani a spěcháme, vím, že budou mít mističky za chvíli prázdné. Zajímalo by mě, co se snídá jinde. Opravdu mažete dětem každé ráno chleba se sýrem? Vařit nějaké obilné kaše by se mi teda nechtělo. Jakože zdravější by to asi bylo. Možná bych se měla přemoct a ráno jim ty chleby připravit. Tak třeba někdy jo :-) .

Verunka se Zuzkou snídají aspoň klasické musli s drtivou převahou ovesných vloček. To už snad taková tragédie není. Aspoň doufám. I když ty nejsou líné si klidně umíchat vejce v sedm ráno.

3 komentáře:

Iva řekl(a)...

Snídaně u nás, jak kdy. Když je, tak něco upečeného, někdy to, co u vás, někdy tenchleba. Jenže já mám jedno dítě a to ještě dost samostatný....U nás je spíš otázka - kolik? I vrabec sní víc...

Míša řekl(a)...

Naše děti snídají to samé ;) Denně :) Říkají tomu "křupavý do mlíka" a já jim nebráním - to že jsou schopné si to nachystat samy a opravdu všechno sní je pro mě tak obrovské plus, že nějaké sladké/nesladké neřeším - hlavně o víkendech, když si mimčo přispí, můžu taky, když nechystám snídani :) Zajímavé je, že jim chutnají opravdu jen ty křupáky z lidlu a to ještě pouze dva druhy :) Ovšem teď mě dostaly, když nebyl čas jezdit až do lidlu a křupáky došly, chytly v globusu obyčejný,nesladký kukuřičný lupínky emco(fakt,mezi těma barevnýma krabicema Nestle apod) a jedí je úplně stejně jako ty sladké - hlad na ně a tvrdit, že do lidla nemam čas jezdit :)

LenkaR řekl(a)...

Ivo, naše děti jí všechny až moc dobře. Na jednu snídani vyjde přesně jeden pytlík. Víc nedám :-) .

Míšo, u nás jedou taky z Lídlu (protože jinde nakupuju málokdy). Taky denně. Ale díky ta tip, zkusím ty Emco nesladké.

Tři děti jedou v sobotu na tábor, by mě zajímalo, co tam budou snídat....