16.července

Dnešní den začal brzy, budík zazvonil ve 4:55 (fuj, už jsme si odvykla vstávat takhle "v noci). Veronika odjížděla do Prahy, tak jsem jí jen hodila na autobus. Na zastávce jsem vyklopila kromě dcery a spoustu zavazadel a jela zpátky do postele.
 Od 9 hodin jsem přesvědčovala Anetku, že se do té zkumavky vyčůrat MUSÍ !!! Když to nejde, tak to nejde..... Povedlo se až za 2 hodiny a po cestě do laborky jsem zjistila, že nemám žádanku (doteď nevím kde je). Takže dalších 10 km k doktorovi, pak zpátky do laboratoře, nakoupit a domů Ještě že oběd jsme měli uvařený od včera.
 Odpoledne jsem usmažila dětem palačinky. Mají je radši než já. To smažení je nekonečný.......


 Ale tak občas je potřeba se přemoct. Stejně tak s úklidem. Dneska jsem gruntovala horní koupelnu. Pár metrů čtverečních a skoro 2 hodiny. Zítra mám v plánu třikrát tak větší ložnici. To jsem na to zvědavá.
 Navečer ještě výlet do lesa, už to tam znám a věřím, že nezabloudím. Ale jistá si nebudu nikdy. Za úspěch považuju to, že se odvážím sejít pár metrů z cesty.

Žádné komentáře: