20.července

 Od rána bylo dost rušno. Nejdřív jsem přes 2 hodiny porcovala maso psům do mrazáku (zlaté granule :-) ...ba ne, to už bych jim neudělala), sbalit věci na víkend (ono sbalit pro 5 dětí při takovém počasí zase není taková sranda) a ještě jsem stihla vyžehlit tu oooobr hromadu prádla, uvařit, uklidit..... na to, že jsem si dala budíka na osmou hodinu jsem toho stihla až až. Ve 12 už jsem seděla u zubaře. Dalších 450.-....Pak rychle najíst a už se jelo. Cesta celkem v pohodě, nikdo extra neprudil, nikdo nezvracel (navíc nejvíc zvracející a prudící spaly, protože dostaly Kinedryl :-D ). Jen Jonášovi příště nezapomenout roubík! I když jsme nestavěli, stejně jsme jeli 3h 20m. To asi ty kamiony před náma.
 Večer ještě setkání s kamarádkou po letech....bylo to fajn a příště nebudeme mít snad tak dlouhou pauzu.

Žádné komentáře: