18.července

 Už nás tohle počasí přestává bavit.Mě, děti, psy... prostě všechny. Děti chcou být chvíli venku, chvíli doma, bahno máme snad až v postelích. Dopoledne se děti se chvíli učily, chvíli lítaly venku. Převlíkají se třikrát denně, pračka si neodpočine. Nemít sušičku, tak snad ven ani nechodí.
 Zkusmo jsem koupila háček, vyhrabala zapomenuté klubíčko vlny (poslední svetr jsem upletla před 5 lety pro Karolínku do porodnice :-) ) a doufala, že si nevypíchnu oko. Ještě že existují vymoženosti typu internet a youtube. Bez toho bych neuháčkovala asi ani řetízek. Takhle mi to až tak složité nepřijde - to kolečko je opravdu kulatý(samotnou mě to dooost překvapilo) !!! Akorát teda háčkovat kolečka není můj sen....ale každý musel někdy začít a třeba ty sloupky dostanou někdy jiný tvar.
 Odpoledne jsme jeli ke kamarádce, dohromady 10 dětí (5 já, 5 ona) ... to byl klid! Fakt jsem si za ty 2 hodiny odpočinuli.
 Hanička v noci pořád nespí, dneska jsem jí objednávala k jiné psychiatričce, termín 26.10. Jestli se mi nepodaří sehnat někoho na dřív, v říjnu budu potřebovat psychiatra já! Spát chodím po půlnoci a ona ve 2 vstává. Chodí čůrat, pít, běhá po chodbě a občas si k tomu zazpívá. Zajímavý je, že to budí asi jenom mě! Jestli bych ty prášky na spaní neměla zobat sama.

                                              Bez foťáku jsem jak bez ruky  !!!!!!!!
                            (něco fotím mobilem, ale kvalita strašná a navíc nemám kabel k pc)

Žádné komentáře: